Često postavljana pitanja

 Dostava
1. Koliko brzo mogu biti isporučen ?

U većini slučajeva narudžbe dostavljamo u roku od 24 sata za Hrvatsku, a ponekad i u manje od 24 sata!

Ako primimo uplatu za vašu narudžbu prije 15 sati. (UTC+2), narudžba odlazi isti dan i isporučuje se u 90% slučajeva unutar 24 sata.

Rok narudžbe naveden je na podatkovnoj tablici proizvoda, izračunava se u stvarnom vremenu.

Također možete izračunati vrijeme za bilo koje drugo odredište klikom na "uredi" na desnoj strani "Odredište".


2. Mogu li dobiti drugu adresu za dostavu i naplatu ?

Da naravno ! Jednostavno se registrirajte, pristupite svom računu, zatim idite na stranicu: Moje adrese

Nakon što kliknete na Moje adrese, na dnu ćete pronaći gumb koji vam omogućuje unos drugih adresa za dostavu ili naplatu.

Imajte na umu da ćete svakoj adresi morati dati naziv, koji će vam dati do znanja koja adresa odgovara kojoj adresi. Na primjer: adresa fakture ili adresa u Splitu.

Prilikom narudžbe potrebno je samo odabrati adresu za dostavu i adresu za naplatu.


3. Htio bih primiti svoj paket na relejnoj točki, je li to moguće ?

Da, moguće je. Da biste to učinili, slijedite upute DHL-a koje ste primili SMS-om ili e-poštom nakon što je vaša narudžba poslana.


4. Odabrao sam da mi se paket preda na relejnoj točki, koliko dugo moram preuzeti svoj paket ?

Nakon što je paket ispušten na relejnu točku, imate 7 dana da ga preuzmete.


5. Mogu li pomaknuti dostavu za kasniji datum ?

Da naravno ! Za promjenu rasporeda dostave vašeg paketa idite na web stranicu DHL-a:

PROMJENI MOJU DOSTAVU

ili kontaktirajte DHL službu za korisnike na +385 01 7900933.


 Plaćanje narudžbi
6. Kako mogu platiti svoju narudžbu ?

Svoju narudžbu možete platiti kreditnom karticom (100% sigurno plaćanje putem HTTPS-a), putem PayPala ili bankovnim transferom. Vaša će narudžba biti obrađena po primitku vaše uplate.


7. Je li plaćanje sigurno na Accasteo ?

Da apsolutno. Koristimo najviše sigurnosne standarde tijekom cijelog procesa plaćanja, kao i tijekom cijele navigacije na našoj stranici.

To možete potvrditi prisustvom HTTPS-a ispred adrese naše stranice i lokota s lijeve strane:

Nikada ne znamo vaše bankovne podatke, pa čak ni vašu lozinku koja je šifrirana na našem poslužitelju čim se unese. To je neodgonetljivo.
Plaćanje je samo između vas i vaše banke. To jamči savršenu povjerljivost zamjena tijekom vaše narudžbe.


 Provjere kompatibilnosti i originalnosti dijelova
8. Dvoumim se koji dio naručiti ?

Na svakom listu proizvoda pronaći ćete detaljne fotografije, potpuni opis i neiscrpan popis motora kompatibilnih s ovim dijelom.

Međutim, moguće je da je to ispravan dio, ali da nismo naveli godinu vašeg motora jer nemamo sve podatke proizvođača. Možemo provjeriti ove podatke umjesto vas ako nam dostavite marku, snagu, ciklus (2-taktni ili 4-taktni) i serijski broj vašeg motora.


Provjerite odgovara li fotografija onoj vašeg starog dijela jer fotografije na našim stranicama su prave fotografije dijelova, ugovorne su.

Ako nakon toga i dalje imate nedoumica, pošaljite nam e-poštu na contact@accasteo.com sa što je moguće više detalja o vašim potrebama (marka, snaga, serijski broj vašeg motora). Brzo ćemo vam odgovoriti.


9. Jesu li to originalni dijelovi ?

Ovisi, jer prodajemo originalne dijelove i generičke dijelove. Svi originalni dijelovi proizvođača nose, ispisane zelenom bojom, riječi "Originalni dio" iza kojih slijedi marka proizvođača, na primjer: Honda originalni dio. Svi originalni dijelovi predstavljeni na našim stranicama uključuju vizualni prikaz marke proizvođača.

Generički dijelovi su izuzeti iz ove obavijesti. Ako ste u nedoumici, au skladu s našim općim uvjetima prodaje i korištenja, ne ustručavajte se kontaktirati nas kako biste bili sigurni da je traženi dio originalni ili generički dio. Svi generički dijelovi koje nudimo pažljivo su odabrani i kontrolirani te imaju jamstvo od minimalno 2 godine, a neki kao što su propeleri, jamstvo do 4 godine.

Imajte na umu da mi nismo dropshipper i da sami odabiremo sve generičke dijelove dostupne na našoj stranici zbog njihove kvalitete. Štoviše, naši generički dijelovi imaju jamstvo između 2 i 4 godine, ovisno o dijelovima. Ne bismo nudili tako duga jamstva da nismo sigurni u kvalitetu naših dijelova.


 Depozit ili povrat
10. Moram li vratiti svoj stari starter, postoji li depozit ?

Ne, nema depozita, pa stoga nema potrebe vraćati stari starter! Savjet: zadržite ga, možda vam jednog dana bude od koristi za moguće rezervne dijelove :-)


11. Moram li vratiti stari alternator, postoji li polog ?

Ne, nema pologa, pa stoga nema potrebe vraćati stari alternator! Savjet: zadržite ga, možda vam jednog dana bude od koristi za moguće rezervne dijelove :-)


 Prijavite se na moj račun
12. Kako mogu pristupiti svom korisničkom računu ?

Ovdje možete pristupiti svom korisničkom računu:
PRIJAVIM SE NA SVOJ RAČUN


13. Moram li otvoriti račun za naručivanje ?

Da, potrebno je, to će vam omogućiti jednostavno praćenje vaše narudžbe, preuzimanje fakture i traženje pomoći ako je potrebno.


14. Zaboravio sam lozinku, što da radim ?

Nema problema, samo kliknite na vezu "Zaboravili ste lozinku?", na stranici za prijavu na vaš račun.

U roku od nekoliko minuta primit ćete poveznicu koja vam omogućuje stvaranje nove lozinke.


 Usluga nakon prodaje
15. Kako vratiti artikal ?

Možete zatražiti povrat dijela koji ste primili otvaranjem zahtjeva za postprodajnom uslugom na svom korisničkom računu.
Prijavite se na svoj korisnički račun ovdje:
PRIJAVIM SE NA SVOJ RAČUN
Na zadnjoj narudžbi kliknite na PRIJAVITE PROBLEM i ispunite obrazac koji se pojavi na ekranu.


16. Zašto vas moram kontaktirati s adresom e-pošte korištenom za moju narudžbu ?

Identificiramo vaše narudžbe i vaš korisnički račun iz adrese e-pošte koja je korištena tijekom vaše registracije. Ako koristite drugu adresu e-pošte da nas kontaktirate, nećemo vas moći identificirati i obrada vašeg zahtjeva će trajati mnogo duže.


17. Kako vam poslati fotografije ?

Fotografije i videozapise koje traži naša korisnička služba možete poslati na contact@accasteo.com
Ako su vaše datoteke prevelike i ne mogu se poslati e-poštom, koristite besplatnu uslugu: https://wetransfer.com s contact@accasteo.com kao primateljem.


18. Tko plaća troškove dostave za povrat artikla ?

Ovisi :


- ako Vam greškom (što je vrlo rijetko) isporučimo dio različit od onog koji ste naručili, mi ćemo pokriti troškove povrata.

- u slučaju vaše pogreške ili ako ste se predomislili, troškovi prijevoza vezani uz povrat proizvoda ostaju vaša odgovornost.


Obavezno vratite dio na našu adresu postprodajne službe koju ste dobili kada ste zatražili pomoć.


Ne preuzimamo pakete poslane u poštu ili na relejna mjesta bez prethodnog dogovora s nama.


19. Kako ću dobiti povrat novca ?

Povrat će biti izvršen na isti način na koji je izvršeno plaćanje vaše narudžbe.


Dakle, ako ste svoju narudžbu platili kreditnom karticom, bit će odobren vaš bankovni račun, a ako ste platili putem PayPala, bit će odobren vaš PayPal račun.


Međutim, iznimno vas možemo zatražiti podatke o vašem bankovnom računu kako bismo vam nadoknadili troškove bankovnom doznakom.


20. Kada ću dobiti povrat novca ?

Dobit ćete povrat u roku od otprilike 72 sata od primitka i potvrde povrata od strane naše korisničke službe.


21. Zašto mi nije vraćen novac za cijelu narudžbu ?

U slučaju Vaše pogreške prilikom naručivanja ili ako ste se predomislili, troškovi dostave se ne vraćaju, već Vam se vraća samo cijena dijela.
Ako vraćeni dio sadrži prljavštinu, tragove sklapanja ili udarce, primijenit će se kazne između 30% i 60% vrijednosti dijela ili će povrat biti odbijen i dio će vam biti vraćen o vašem trošku.